Dominikanie poszukują osoby na stanowisko:

Asystent Biura Regensa / Opiekun Darczyńców

Miejsce pracy: Kraków 

Okres zatrudnienia: od 1 września 2023

Kim jesteśmy?

Głosimy Ewangelię. Szukamy Prawdy. Jesteśmy dominikanami.

Nasz założyciel św. Dominik zebrał wokół siebie pierwszych braci, przekonany, że słowo Boże należy głosić całym sobą. Od ponad 800 lat robimy to w Polsce. W korzeniach duchowości dominikańskiej leży także świadomość, że głoszenie Ewangelii i rozwój Kościoła nie są celem samym w sobie. Szacunek dla człowieka, współczucie dla jego duchowej biedy i troska o jego zbawienie to najbardziej charakterystyczne cechy postawy apostolskiej.

Dziś pomysł św. Dominika realizujemy na trzy sposoby, poprzez: Ewangelizację (wędrowne kaznodziejstwo i obecność w mediach), Wspólnotę (ponad 20 klasztorów w Polsce, prowadzenie duszpasterstw) oraz Naukę (nieustanne studiowanie i szukanie prawdy).

Kogo szukamy?

Poszukujemy świeckiego współpracownika, który wesprze nas w obszarze Nauki – jako asystent regensa (brata odpowiedzialnego za rozwój intelektualny braci), a jednocześnie fundraiser odpowiedzialny za opiekę nad grupą naszych Darczyńców oraz pozyskiwanie środków na formację braci i działalność dominikańskich instytucji naukowych.

Potrzebujemy osoby kreatywnej, zadaniowej, umiejącej nawiązać dobry kontakt z ludźmi, zorientowanej na pracę zespołową. Szukamy pracownika z poczuciem misji i gotowego na wyzwania. Osoby, która dobrze i precyzyjnie komunikuje potrzeby, potrafi zarządzać czasem, jest uporządkowana i precyzyjna.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie sekretariatu regensa (obsługa poczty, obsługa wypłat stypendiów, zbieranie danych do raportów rocznych, przygotowywanie raportów, zbieranie danych do budżetu, śledzenie wydatkowania budżetu, przygotowanie danych do rozliczenia budżetu),
  • obsługa fundraisingu regensa: opieka nad Darczyńcami, przygotowanie i koordynacja akcji zbiórkowych,
  • prowadzenie kont w mediach społecznościowych oraz aktualizacja danych na stronie studium.dominikanie.pl,
  • przygotowywanie informacji medialnych, we współpracy z dominikanie.pl,
  • przygotowywanie danych do newsletterów, tworzenie treści fundraisingowych (np. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych).

Wymagane kompetencje:

  • wysoka kultura rozmowy, także telefonicznej – istotna jest Twoja cierpliwość i umiejętność zjednywania sobie rozmówców,
  • umiejętność poprawnego pisania, redagowania: dokumentów wewnętrznych, notatek prasowych, ofert, maili, listów, pism, zapytań – to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy kogoś, kto sprawnie posługuje się pakietem MS Office, nie ma problemu z językiem polskim,
  • umiejętność tworzenia ciekawych prezentacji – jednym z Twoich kluczowych zadań będzie zainteresowanie Darczyńców wspieraniem studiów zagranicznych braci, zatem sposób prezentowania naszych działań musi być interesujący, profesjonalny i odpowiadający na ich oczekiwania,
  • swoboda w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych,
  • zarządzanie projektami: oczekujemy, że wymyślisz wraz z nami, zaplanujesz, przeprowadzisz, zrealizujesz projekt, osiągając zakładane cele (patrz nasz ostatni projekt: Bracia do Rzymu),
  • doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż,
  • wytrwałość: nie każdy, komu zaproponujesz współpracę, będzie nią zainteresowany, dlatego chcemy zatrudnić kogoś, kto nie poddaje się łatwo i szuka dotąd, aż znajdzie,
  • dobra organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, tak aby zadania własne oraz współpracowników były realizowane zgodnie z harmonogramem,
  • umiejętność poszukiwania rozwiązań: osobom, które u nas pracują, dajemy dużo swobody w działaniu, w zamian oczekując ich zaangażowania i własnej inicjatywy,
  • umiejętność współpracy w zespole: zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie, chcemy mieć pewność, że my na Twoje również,
  • znajomość oraz stosowanie się do zasad etycznych fundraisingu.

Mile widziane:

  • język angielski na poziomie B2 i wyżej,
  • znajomość środowiska dominikańskiego, instytucji intelektualnych Polskiej Prowincji Dominikanów oraz międzynarodowych, tradycji filozoficznych i teologicznych dominikanów,
  • znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi fundraisingowych (tj. newsletter, organizacja eventów, zbiórki publiczne, direct mailing, współpraca z mediami, współpraca z biznesem),
  • wrażliwość estetyczna, zmysł graficzny.

Co oferujemy?

  • Pracę z misją w jednej z najstarszych organizacji w Polsce.
  • Współpracę z nietuzinkowymi osobowościami.
  • Specjalistyczny cykl szkoleń oraz mentoring doświadczonego fundraisera.
  • Niezbędne narzędzia pracy online.
  • Forma umowy – preferowana umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności.
  • Częściowa możliwość pracy zdalnej w zależności od aktualnych zadań.

W jaki sposób się zgłosić?

Opis procesu rekrutacji

I etap – przedłużony (!) do 6 sierpnia 2023: 

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonasz nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku byś się widział(a). Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały łącznie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres [email protected], a w temacie wiadomości umieść: Asystent Biura Regensa / Opiekun Darczyńców.

II etap – od 8 do 10 sierpnia: 

Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne.

III etap – od 16 do 21 sierpnia: 

Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną. 

IV etap – od 22 do 25 sierpnia:

Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie online z zespołem rekrutacyjnym. 

Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, o tym, co robisz w życiu i dlaczego chcesz z nami pracować. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie. 

Na co dzień pracujemy w zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno interesuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.

Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.

Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań.

Zakończenie rekrutacji

Decyzję o zatrudnieniu przekażemy do 29 sierpnia. Jeśli Twoja sytuacja na to pozwala, pracę możesz rozpocząć już 1 września (ale oczywiście zaczekamy na Ciebie, jeśli rozpoczęcie pracy uwarunkowane jest np. okresem wypowiedzenia)!

Zgoda na przetwarzanie danych

Prosimy o załączenie do przesyłanych do nas dokumentów następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polską Prowincję Zakonu Kaznodziejskiego (oo. Dominikanów) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Wesprzyj nas!

Zobacz, jak możesz nas wesprzeć i dowiedz się, co dzięki temu zrobimy.

ul. Stolarska 12

31-043 Kraków

[email protected]

Obserwuj nas: